Tuesday, December 21, 2010

Alice at Christmas

This just may just be my last Christmas card for 2010!!!! I've used the gorgeous "Alice with Present" from Mo Manning - availabe HERE. She's not only for Christmas though - she'd be great for birthdays too! I wanted to make another Christmas card because my Tim Holtz Snow Flurries die FINALLY arrived and I just couldn't WAIT to play. It serves me right for thinking I hadn't NEEDED it earlier and I blame my talented friend Debbie Dolphin for making me realise I DID with all of her gorgeous inspiration with it - LOL. I glittered it up and then layered a sheer white polka dotted ribbon over the straight edge.

My DPs are from my Basic Grey - Figgy paper pad - this was last year's design and it's alomost gone - noooooooooo! The sentiment and metal frame are from Stampin' Up.

Hoping you are all ready for the BIG DAY and are feeling relaxed and stress free to enjoy it - I know I'm TRYING too - LOL

xXx

15 comments:

Nannieflash said...

Debbie this is gorgeous I love the way youve coloured her and your card design is fabulous. With love and hugs Shirleyxxxxx

Dena said...

Debbie!!! You know how to rock those Mo Manning stamps girl!!! This is so gorgeous! Love, love the Tim Holtz snowflake edge, I didn't buy it probably cuz I'm so cheap! haha! This is such a well put together piece of work!!!
Have a super wonderful Christmas and a Happy New Year oh, and just to let you know the temperature will be around 84 degrees here today, so probably similar weather to you guys haha! Gotta love Texas!
Hugs, Dena

DonnaMundinger said...

Oh Debbie, soooo beautiful! I've just gotten that die too but as of yet haven't used it. Thanks for the inspration! Love that Alice image too. Well, heck, I love everything about this card! and Merry Christmas in case I don't get back around before! xxD

Jennifer Shults said...

This is just beautiful Debbie! I love these papers... just gorgeous.

Cheryl said...

Oh this is beautiful,gorgeous colouring and love that die!!! I think we are all as bad as each other,we always have to have what someone else has....lol....Have a wonderful Christmas!!
xx

Creepy Glowbugg said...

Positively gorgeous Debbie! I love the Mo Manning AIW images and need to add some to my collection. Beautiful inspiration!

Angela said...

The image is Too cute Debbie. I think you have had your mojo all along too. I just need a break from crafting but I don't see that happening. I love the snow flake die and now I need it, but I guess I can wait.
Hugs:)
Angela

Debbie M said...

Debbie, everything about this is so beautiful!! love the softness of the colours.

Debbie M

Andrea L - EnchantINK said...

Well ... you are one to talk!!! Fancy blaming someone else ... for making you think you NEEDED something else for your paper crafting! I seem to remember you being a really BAD influence on me!!! GIGGLE!!! And ... you continue to be with every creation that you show us. I have just learnt that I have to be content ... and I just CANNOT have everything I see on Debbie P's blog! I so love the soft colours and you are right ... that Die is "to die for". I'm glad it arrived in time for you to have a play before Christmas! Hugs xxaxx

debby4000 said...

Oh WOW this is gorgeous Debbie.
luv
Debby

Sammi said...

Oh wow! this is gorgeous Debbie! The die snowflakes look awesome!
Alice is very sweet!!
Have a wonderful Christmas sweet friend! Hope 2011 brings much joy your way too!!
xxx

♥ Kristy Young ♥ said...

Aww this is sooo gorgeous Debbie!! Amazing colouring and this dp is divine with this image!
kristy xo

Annette Bowes said...

Gorgeous Debbie! Love the Snowflake Die cut one of my favs, amazing colouring as always, just catching up on blogging, your Christmas gift house creations is STUNNING!! Wishing you and your family a fun filled Christmas and a WONDERFUL 2011, take careX:) p.s. so hope we can find time to catch up next year lol!

Tine said...

Hi Debbie. Gorgeous card using a fab image of course, but beautifully coloured! Love the layout and the papers you have chosen for her. It all blends together so well. All the best for Christmas & New Year.
Tine :)

Grenouille Greetings said...

Lovin how your parcel pops out amongst the soft colours and gentle bling! Warmest wishes, Lesley